Zákon přitažlivosti

20:56:00


Jedni v něj věří a druzí zase ne. Já patřím k těm, kteří zákon přitažlivosti cítí a chtějí ho využívat spíš pozitivně, ale jejich podvědomí jim to občas překazí. Nevěřím přímo ve vesmírnou sílu, která má tuto moc. Spíš to vnímám jako nějakou energii, která pro mě nemá a nemusí mít přesnou lokaci výskytu. 



Ale také jsem v něj nevěřila vždy. Spíš jsem o něm jen věděla a snažila se jej aplikovat do svého života, ale musí to přijít samo. I když ne tak úplně, vy v něj totiž musíte hlavně začít věřit uvnitř sebe a ne jen navenek. To se mi potvrdilo celkem nedávno :
Pár dní před začátkem prázdnin, které jsem chtěla věnovat hlavně brigádě, mi zavolali, že mě nakonec nepotřebují. Což pro mě bylo naprosté zhroucení mého plánu a hlavně hlavního cíle. Chtěla jsem si totiž vydělat peníze na novou techniku pro mojí práci fotografky a i studium. A tenhle cíl se během pár sekund rozsypal jako domek z karet. Přiznávám, že první dny potom jsem to prožívala jako by byl konec světa, ale nepřestávala jsem věřit, že si najdu něco jiného a ten cíl si splním. I když přiznávám, že po pár týdnech jsem to už chtěla vzdát, ale prostě to nešlo. Takže jsem denně volala na tisíc čísel z inzerátů a poslouchala jen samé ,,ne, děkujeme za váš zájem,,. Ale jednou se naopak ozvalo jedno číslo mně nazpátek s tím, že mají pro mě nabídku. 
A jelikož jsem byla ve fázi, že bych vzala cokoliv a dokonce se taky jednalo o práci v prostředí žurnalistiky - o které uvažuji jako studiu na VŠ - hned jsem kývla a nastoupila. 

A jaká je vlastně pointa ? 
Zákon přitažlivosti se projevil pozitivně a já si přitáhla to v co jsem věřila a co jsem chtěla. 
Takže děkuji ! A to sama sobě ! 

Ale ne vždy je to tak ,,jednoduché,, - protože někdy se nepodaří ovlivnit vaše podvědomí, které bude myslet nad situací negativně a přitažlivost se otočí proti vám. Myslím,že něco podobného se stane třeba víc než polovině maturantů, stejně jako mně na ověřovacích zkouškách tento rok. Pořád jsem si říkala ,,chci si vytáhnout otázku čtyři... ,, protože tu jsem uměla nejlépe. Moje podvědomí, jak jsem si pak uvědomila, mi ale stále připomínalo, že nechci otázku šest... A co jsem si vytáhla ? No jasně, že šestku. I když jsem jí nakonec zvládla na 1, tak v tomto případě jsem nechala energii přitáhnout tu negativní možnost. 

Co vy ? Také věříte na ,,Zákon přitažlivosti,, nebo ať to nazíváte jakkoliv ?
Máte nějaký podobný příklad, který to potvrzuje, aˇuž pozitivně nebo negativně ?



Mějte se, P. 

You Might Also Like

0 komentářů

Jste hodní, že jste si udělali čas na okomentování tohoto příspěvku :)
Děkuji Arteppka