Oblíbené podcasty

9:00:00



Už i u videí na youtube se mi často stávalo, že jsem si je pouštěla jen jako zvukovou kulisu a u toho jsem většinou pracovala na počítači nebo uklízela.

Takže, když jsem objevila kouzlo podcastů, zjistila jsem, že je to něco přímo pro mě !




Co to jsou vlastně podcasty ? 

Jelikož podcasty nejsou ještě v Česku rozšířené, tak jako třeba youtube videa, bylo by asi nejlepší vám na začátek říct o co vlastně jde. 
Podcast vzniká nahráním autorova hlasu, který přes mikrofon sděluje posluchačům  různá témata. Nejčastěji mají motivační záměr jindy iformační a nebo se jedná i o nahrané rozhovory.  Takže je to vlastně youtube dost podobné, ale můžete u poslechu dělat daleko víc věcí. Někteří lidé u toho běhají, jiní vaří a nebo si podcast lidé pouští i před spaním. Já u poslouchání nejčastěji upravuji fotky, poklízím a nebo taky jen tak lelkuju.



Jak jsem se k podcastům dostala já ?

Poprvé jsem o nich slyšela na instagramu Terezky z blogu Tereza in Oslo, která se  je rozhodla začít publikovat. A jelikož jsem před dvěma lety četla její úžasnou knihu Šlehačková oblaka a její způsob života se mi líbí, hned jsem si šla poslechnout první díl jejího podcastu. A byla jsem naprosto nadšená. Když jsem se dostala do fáze, že jsem na každý díl čekala jako na Vánoce, ze stejným nadšením a překvapením, tak jsem si uvědomila, že českých podcastů existuje jistě víc a začala jsem hledat, poslouchat a ty co mě vážně nadchly jsem si  začala pouštět  pravidelně. 

A protože jich rozhodně není málo, rozhodla jsem se, že se s vámi o ně podělím a napíšu vám jaké podcasty mám nejraději.



,,Podcasty jsou pro mě posílání 
 pozitivní enegie přes sluchátka do mé hlavy.´´






    




V Oblacích /@terezainoslo:

Jak už jsem psala, tento podcast od Terezky byl prvním, který jsem si poslechla. Rozhodně mě na prvním místě uchvátil Terezky krásný hlas, který podcastu dodává jeho kouzlo. 
Témata, na která je podcast zaměřen jsou zajímavá a hlavně originálníTerezka v nich mluví
o svém životě, a to nejen o přítomnosti, ale vypráví i o své minulosti.
Její podcasty mě naplňují hlavně pozitivním myšlením k danému cíli a že když chceme, tak si ho můžeme splnit. Určitě vám ho mohu doporučit, stejně jako Terezky blog, instagram a knihu.


 podcast ve Spotify








TEAden by S. /@madeinprg:


Sandru jsem začala poslouchat díky Terezce, která se o ní a kjejím podcastu nejednou zmínila. Její podcast je úplně o nečem jiném, než ten V Oblacích. 
Tady totiž Sandra nemluví tak o sobě, jako spíš o novinkách a kauzách ze světa, ve všech různých kategoriích. 
Díky tomu, že jí poslouchám se každý TEAden dozvím něco nového, což je rozhodně skvělé ! 


 podcast ve Spotify








Čas kávičky /@verca_emca:


Verču z blogu Čas kávičky jsem poznala poprvé přímo osobně a to na blogerském srazu s holkama z A Cup of Style a dalšími blogerkami. Už tam mě její energie a charisma dost získalo, tak jsem ji začala sledovat na instagramu a potom i poslouchat její podcast Čas kávičky. 
Líbí se mi jak je z ní poznat její naprostá přirozenost a humor, kterým vypráví své životní pády a úspěchy. O pobavení a pozitivní energii u ní není nikdy nouze. 
 podcast ve Spotify











The Coffee-chic podcast /@valentynaap:


Val je ,,podcasterka,, v mojí věkové kategorii. Je to výhoda v tom, že řeší v životě i ve svých podcastech podobná a mnohdy i stejná témata jako já
Do budoucna bych se s ní jistě ráda seznámila i osobně, protože už jen z jejího hlasu cítím pozitivní přístup k životu a chuť ho šířit dál. Opět mluví hlavně o svém životě, ale také o tématech, které řeší snad každý.
U Valentýny vám mohu také doporučit její blog, který si ráda čtu, když zrovna není žádný její podcast online :)))
 podcast ve Spotify










Od srdce /Klára Hájková:


Můj nejčerstvější objev.
Klára se zabívá hlavně seberozvojem a občas si u jejích podcastů připadám jako při návštěvě psycholožky. Zabívá se totiž velmi obecnými problémy s kterými se každý člověk někdy trápil nebo trápí. 
           podcast ve Spotify
                             
To jsou všechny moje oblíbené podcasty, které poslouchám. A jaké jsou ty vaše ? Určitě mi to napište do komentáře !

Také by mě zajímalo jestli jste už o podcastech slyšeli před tímto článkem a nebo jsem vás s nimi seznámila poprvé ?  



arte  - P. 






You Might Also Like

0 komentářů

Jste hodní, že jste si udělali čas na okomentování tohoto příspěvku :)
Děkuji Arteppka