Jsem zpět...

22:14:00


Jak začít...
Tohle byla asi má nejdelší pauza od psaní za celou dobu co tento blog vůbec existuje. 



Přišla prostě chvíle, kdy jsem se cítila, že mě blogování už nebaví a radši jsem si založila fotografický blog, kam dávám fotky a zaznamenávám svojí fotografickou cestu. 
Ale pak mi začalo chybět tohle. Ta svoboda v mém prostoru na internetu, kde se můžu  vypsat úplně ze všeho co mě napadne.










...takže jsem zase zpět.
Nevím na jak dlouho, ale jsem ráda, že jsem blog nevymazala, ale jen dala asi 90% obsahu jako soukromých. Stejně jak se vyvíjím já jako člověk, tak se vyvíjí i můj blog.

Dnes jsem měla ,,randíčko,, s jednou mojí moc důležitou osobou z mého života a bavili jsme se snad o všem. Taky jsme narazili na téma blogování a já si uvědomila, že mi to tu chybí. 
A změnila jsem hlavní přístup, a to, že tu nejsem pro to, abych byla slavnou blogerkou a měla peníze a spolupráce, ale pro to abych si vybudovala nějakou komunitu lidí, kteří mě ocení za moje psaní a hlavně proto, že je to něco co mě moc baví a co mi dělá radost ! A rozhodně to není něco za co bych se měla snad stydět.

Jsou to už 3 roky co jsem psala první článek. Ale jelikož se vyvíjím hlavně já a má osobnost, tak pro mě ztrácejí smysl i témata co jsem psala v 15 letech. Dnes jsem plnoletá a chci vám psát o tématech, která mám v hlavě teď.

K blogování mě přivedly hlavně ,,hrnečky,, - tedy holky z A Cup of Style a já jsem jim za to moc vděčná. 


...jsem introvert, který se stává extrovertem přes klávesnici počítače nebo tužku a papír...


You Might Also Like

0 komentářů

Jste hodní, že jste si udělali čas na okomentování tohoto příspěvku :)
Děkuji Arteppka