Cestování a já.

11:24:00


Začínám novou kapitolu na mém blogu. Kapitolu, která určitě patří i do mého života. Cestování. 
Pro mě má cestování význam svobody, krásy, návalu poitivní energie a také poznávání něčeho nového. 


Od malička se s rodiči vydáváme na skvělé dovolené a výlety po Česku, takže já jeho krásy znám už dlouho. Myslím, že Čechy jsou kouzelné, pohádkové a plné tajemství. 

Nejvíc miluji Prahu. Narodila jsem se zde a jsem na to vážně pyšná. Je propletená zajímavou historií, kterou najdete snad všude ve starém centru.



Jako další místo v Česku, které od malička miluji víc a víc jsou Jižní Čechy. Žije tam velká část mé rodiny. Mám tam plno vzpomínek. Vždy se tam hrozně ráda vracím.

A co zahraniční cestování ?

No... myslím, že mě toho ještě hodně čeká a ráda bych navštívila co nejvíc. Zatím mám v atlase Světa odškrtnuto :

Slovensko,

Polsko,

Německo,

Rakousko

a Itálii.


Pro mě je důležité, že jsem již navštívila všechny naše sousední země. A také jedno moře. Myslím, že je to dobrý základ. 


Uvidíme kolik toho bude v této mé životní kategorii za pár let. Třeba proběhne i nějaký ten let....



Podělte se s semnou v komentářích o nějaký váš cestovatelský sen nebo vzpomínku






You Might Also Like

0 komentářů

Jste hodní, že jste si udělali čas na okomentování tohoto příspěvku :)
Děkuji Arteppka